preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ludina

Login
MJERE OPREZA

Klikni na sliku za više informacija!

 

Online nastava

TABLETI
 
Tableti u našoj školi

 
Upute za spajanje na mobilnu mrežu (za učenike koji imaju karticu) - Youtube video

 
Prezentacija o tabletima za roditeljski sastanak

Pretražite knjižnicu

Naš logo

 

E-dnevnik

 

Prijavi zlostavljanje na internetu

 

Portal za škole

e-knjiznica.carnet.hr

Online enciklopedija

 

Kalendar
« Studeni 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

RASPORED SATI

PRIJEVOZ PUTNIKA

ULAZAK U ŠKOLU

 


Školski kalendar

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Šesterokutno razmišljanje
Autor: Sunčana Pomahač Gak, 16. 9. 2021.

U prvom tjednu nastave, učenici sedmog i osmog razreda ponovili su sadržaje nastave Povijesti  koristeći metodu tzv. šesterokutnog razmišljanja (hexagonal thinking).


Nakon početnog nervoznog smijeha prouzrokovanog time koliko im određeni pojmovi s kraja prethodne nastavne godine i nisu poznati (neki su zaista teški) učenicima su podijeljeni materijali ispisani na šesterokutima. Zadatak je bio poredati pojmove tako da se međusobno nadovezuju. Pri tome nema točnog poretka, bitno je da priča drži vodu. 😊

Učenici su bez iznimke prionuli na rad: nakon početnog premetanja pojmova po rukama, krenuvši od poznatog, polagano su složili prve parove, prisjećajući se slagali su i preslagivali pojmove, ispravljali se međusobno, jedni drugima nadopunjavali rečenice, neki su i guglali, drugi su se sjetili otvoriti digitalnu bilježnicu od prošle godine u kojoj je još uvijek sav materijal dostupan, a bilo je i onih koji su na sat došli s rukom pisanim vlastitim bilješkama iz prethodnog razreda. A onda je tu i grupa koja je dva ili tri puta složeno pomiješala i krenula iznova tražeći bolje poveznice… Prava radno opuštena atmosfera kakva nam je bila potrebna na početku nove nastavne godine.

Kada je i zadnji pojam našao svoje mjesto u slagalici, grupe su složeno poslikale i spremile u svoje digitalne bilježnice kako bismo shemu mogli otvoriti na pametnoj ploči. Predstavnici grupa proveli su nas kroz svoj poredak i objasnili ostalima kako je sve međusobno povezano… I znate što? Priče su držale vodu.  

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju