2021-09-16 11:12:19

Šesterokutno razmišljanje

U prvom tjednu nastave, učenici sedmog i osmog razreda ponovili su sadržaje nastave Povijesti  koristeći metodu tzv. šesterokutnog razmišljanja (hexagonal thinking).

Nakon početnog nervoznog smijeha prouzrokovanog time koliko im određeni pojmovi s kraja prethodne nastavne godine i nisu poznati (neki su zaista teški) učenicima su podijeljeni materijali ispisani na šesterokutima. Zadatak je bio poredati pojmove tako da se međusobno nadovezuju. Pri tome nema točnog poretka, bitno je da priča drži vodu. 😊

Učenici su bez iznimke prionuli na rad: nakon početnog premetanja pojmova po rukama, krenuvši od poznatog, polagano su složili prve parove, prisjećajući se slagali su i preslagivali pojmove, ispravljali se međusobno, jedni drugima nadopunjavali rečenice, neki su i guglali, drugi su se sjetili otvoriti digitalnu bilježnicu od prošle godine u kojoj je još uvijek sav materijal dostupan, a bilo je i onih koji su na sat došli s rukom pisanim vlastitim bilješkama iz prethodnog razreda. A onda je tu i grupa koja je dva ili tri puta složeno pomiješala i krenula iznova tražeći bolje poveznice… Prava radno opuštena atmosfera kakva nam je bila potrebna na početku nove nastavne godine.

Kada je i zadnji pojam našao svoje mjesto u slagalici, grupe su složeno poslikale i spremile u svoje digitalne bilježnice kako bismo shemu mogli otvoriti na pametnoj ploči. Predstavnici grupa proveli su nas kroz svoj poredak i objasnili ostalima kako je sve međusobno povezano… I znate što? Priče su držale vodu.  

 

 

 

 


Osnovna škola Ludina