2013-09-27 13:06:43 Školski kurikul Završen je Školski kurikul OŠ Ludina, više možete saznati u nastavku. Školski kurikul Osnovne škole Ludina koncipiran je tako da u najvećoj mjeri podupire razvoj Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira, stavljajući u prvi plan ishode učenja.
Stoga je planiran na dvije razine, kao:
Kratkoročni plan koji uključuje: Plan i program izborne, dodatne i dopunske nastave, izvanučioničke nastave, javne i društvene djelatnosti škole te izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti.Dugoročni plan koji uključuje: Projekte i programe općega odgojno-obrazovnog karaktera, eko-inicijative, poduzetničke programe, programe europske mobilnosti, programe cjeloživotnoga učenja i sl., školske timove koji ih planiraju i dugoročno provode.
Kao takav, on obuhvaća: ciljeve koji se određenim programom, aktivnošću ili projektom žele postići, ustroj (način realizacije) i vrednovanje procesa učenja, stjecanja vještina, razvoja sposobnosti te pozitivnih navika i osobina, sadržaje, metode, pristupe i načine rada koji se u školi primjenjuju.
Sve navedeno podrazumijeva interaktivni odnos učenika, učitelja, roditelja te socijalne sredine koji se na taj način povezuju u postizanju jedinstvenoga cilja. Osnove su mu zajednički definirane norme, stavovi i vrijednosti koje želimo ugraditi u mlade ljude. Temelj kurikuluma je nastavni plan i program, s naglaskom na izvannastavne i izvanučioničke sadržaje, oblike, metode, postupke i sredstva odgoja i obrazovanja, a sve usmjereno kvalitetnijoj organizaciji cjelokupnoga školskog (su)života.
CILJEVI ŠKOLSKOG KURIKULA: razviti temeljna znanja, vještina, umijeća i sposobnosti te potaknuti njihovu primjenu u svakodnevnim životnim situacijama i međusobnim odnosima, poticati razvoj socijalno-humanističkih kompetencija, podižući samopouzdanje i samopoštovanje svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa, promicati poželjne osobine i međusobne odnose, temeljenih na dogovorenim vrijednostima i normama, toleranciji, empatiji i kvalitetnom suživotu, očuvati, njegovati i zaštititi lokalne i nacionalne prirodne, povijesne i kulturne vrijednosti, baštinu i tradiciju, uz razvoj poštovanja i tolerancije za različitosti multikulturalnoga okruženja, razviti kritičko mišljenje, stvaralačke sposobnosti, odgovornost, motivaciju za rad te sposobnost samostalnog učenja kao temelja za cjeloživotno učenje, upućivati u ljudska prava, njihovo poštivanje i provođenje, razvijajući potrebne komunikacijske i socijalne vještine na svim razinama i životnoj dobi, razvijati samostalno odlučivanje, pronalaženja rješenja za sebe i za druge, prihvaćanje odgovornosti za učinjeno i neučinjeno te osposobljenosti za život i rad u uvjetima stalnih promjena, razviti svijest i brigu o osobnom zdravlju i zdravlju okoline, ne ugrožavajući nikoga svojom nepažnjom, nemarom ili postupanjem, poticati suradnju, uključivanjem i uvažavanjem svih sudionika na realizaciji Kurikula (roditelja, Općine, Osnivača, udruga i zainteresiranih građana), uz postizanje socijalne osjetljivosti za one kojima obiteljski uvjeti ne omogućuju ravnopravno uključivanje u aktivnosti, projekte i programe, njegovati kulturu ponašanja, međusobnog ophođenja, odijevanja i općeg uljuđenog izgleda i nastupa, graditi temelj etičkoga kodeksa kroz osobni primjer.
Ravnateljica škole: Sonja Pribolšan-Pongračić
Cijeli dokument možete pročitati i preuzeti u pdf formatu na linku - Priloženi dokumenti. |
Osnovna škola Ludina |