« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U ponedjeljak, 22. veljače 2021., obilježili smo stoti dan škole kroz igre i međupredmetne aktivnosti.
I ove godine obilježili smo stoti dan nastave u školi. Bojali smo krune 100. dan škole jer zaista je to posebno sretan dan.
Na vjeronauku, s vjeroučiteljicom Ivanom Turkalj, zabavili smo se kroz potragu za izgubljenom ovcom.
Jednoj ovčici bilo je jako zima te se trebala ugrijati. Našli smo i nju.
Isus je ispričao prispodobu o izgubljenoj i nađenoj ovci. Pastir je izgubio stotu ovcu, ostavio onih 99 na sigurnom i pošao u potragu za izgubljenom ovcom. Tako su učenici PŠ Gornja Vlahinička na vjeronauku tražili izgubljenu ovcu u učionici kroz postavljene tragove.
Ne brinite, našli smo ih sve i dobro se zabavili. Osjećali smo se odlično!
Prošli smo i virtualnu Potragu za blagom u 3.r.
Otkrili smo osobine dobroga Pastira, a tako došli i do medalje najboljeg Isusova učenika u opraštanju.
Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Projekt je slijednik projekta 100. dan škole koji je za RH pokrenula Sandra Vuk. Voditeljice/autorice projekta na eTwinning platformi su Andrijana Leko i Patricija Hercog.
Cilj je poticanje osvještavanja osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajedice primjerenom i vođenom igrom.