preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ludina

Login
Naš logo

Raspored zvona

SELFIE 2021-2022

Tehnička podrška

TABLETI
 
Tableti u našoj školi

 
Upute za spajanje na mobilnu mrežu (za učenike koji imaju karticu) - Youtube video

 
Prezentacija o tabletima za roditeljski sastanak

Pretražite knjižnicu

 

MJERE OPREZA

Klikni na sliku za više informacija!

 

E-dnevnik

 

Prijavi zlostavljanje na internetu

 

Portal za škole

e-knjiznica.carnet.hr

Online enciklopedija

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

RASPORED SATI

JELOVNIK

PRIJEVOZ PUTNIKA

Školski kalendar

 

Glazbeni kutak

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Školski kurikul
Autor: Administrator , 27. 9. 2013.

Završen je Školski kurikul OŠ Ludina, više možete saznati u nastavku.


Školski kurikul Osnovne škole Ludina koncipiran je tako da u najvećoj mjeri podupire razvoj Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira, stavljajući u prvi plan ishode učenja.

 

Stoga je planiran na dvije razine, kao:

 

Kratkoročni plan koji uključuje:

  • Plan i program izborne, dodatne i dopunske nastave, izvanučioničke nastave, javne i društvene djelatnosti škole te izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti.

Dugoročni plan koji uključuje:

  • Projekte i programe općega odgojno-obrazovnog karaktera,
  • eko-inicijative,
  • poduzetničke programe,
  • programe europske mobilnosti,
  • programe cjeloživotnoga učenja  i sl.,
  • školske timove koji ih planiraju i dugoročno provode.

 

Kao takav, on obuhvaća:

  • ciljeve koji se određenim programom, aktivnošću ili projektom žele postići,
  • ustroj (način realizacije) i vrednovanje procesa  učenja, stjecanja vještina, razvoja sposobnosti te pozitivnih navika i osobina,
  • sadržaje, metode, pristupe i načine rada koji se u školi primjenjuju.

 

Sve navedeno podrazumijeva interaktivni odnos učenika, učitelja, roditelja te socijalne sredine  koji se na taj način povezuju  u postizanju jedinstvenoga  cilja. Osnove su mu zajednički definirane norme, stavovi i  vrijednosti koje želimo ugraditi u mlade ljude.

Temelj kurikuluma je nastavni plan i program, s naglaskom na  izvannastavne i izvanučioničke sadržaje, oblike, metode, postupke i sredstva odgoja i obrazovanja, a sve usmjereno kvalitetnijoj organizaciji cjelokupnoga školskog (su)života.

 

CILJEVI ŠKOLSKOG KURIKULA:

  • razviti temeljna znanja, vještina, umijeća i sposobnosti te potaknuti njihovu primjenu u svakodnevnim životnim situacijama i međusobnim odnosima,
  • poticati razvoj socijalno-humanističkih kompetencija, podižući samopouzdanje i samopoštovanje svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa,
  • promicati poželjne osobine i međusobne odnose, temeljenih na dogovorenim vrijednostima i normama, toleranciji, empatiji i kvalitetnom suživotu,
  • očuvati, njegovati i zaštititi lokalne i nacionalne prirodne, povijesne i kulturne vrijednosti, baštinu i tradiciju, uz razvoj poštovanja  i tolerancije za  različitosti multikulturalnoga okruženja, 
  • razviti kritičko mišljenje, stvaralačke sposobnosti, odgovornost, motivaciju za rad te sposobnost samostalnog učenja kao temelja za cjeloživotno učenje,
  • upućivati u ljudska prava, njihovo poštivanje i provođenje, razvijajući potrebne komunikacijske i socijalne vještine  na  svim  razinama i  životnoj dobi,
  • razvijati samostalno odlučivanje, pronalaženja rješenja za sebe i za druge, prihvaćanje odgovornosti za učinjeno i neučinjeno te osposobljenosti za život i rad u uvjetima stalnih promjena,
  • razviti svijest i brigu o osobnom zdravlju i zdravlju okoline, ne ugrožavajući nikoga svojom nepažnjom, nemarom ili postupanjem,
  • poticati suradnju, uključivanjem i uvažavanjem svih sudionika na realizaciji Kurikula  (roditelja, Općine, Osnivača,  udruga  i zainteresiranih građana), uz postizanje socijalne osjetljivosti za one kojima obiteljski uvjeti ne omogućuju  ravnopravno uključivanje u aktivnosti, projekte i programe,
  • njegovati kulturu ponašanja, međusobnog ophođenja, odijevanja i općeg uljuđenog izgleda i nastupa,
  • graditi temelj etičkoga kodeksa kroz osobni primjer.

 

 

 

Ravnateljica škole:

Sonja Pribolšan-Pongračić

 

Cijeli dokument možete pročitati i preuzeti u pdf formatu na linku - Priloženi dokumenti.



Priloženi dokumenti:
kurikulum_2013-2014.pdf (998.70 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dokumenti


Raspored dovoza i odvoza učenika


preskoči na navigaciju