« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Završen je školski kurikul OŠ Ludina, više možete saznati u nastavku
Školski kurikul Osnovne škole Ludina koncipiran je tako da u najvećoj mjeri podupire razvoj Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira, stavljajući u prvi plan ishode učenja.
Stoga je planiran na dvije razine, kao:
Kratkoročni plan koji uključuje:
- Plan i program dodatnog i dopunskog rada, izvanučioničke nastave, kulturne i društvene djelatnosti škole te izvannanstavnih i izvanškolskih aktivnosti.
Dugoročni plan koji uključuje:
- Projekte i programe općeg odgojno-obrazovnog karaktera,
- eko-inicijative,
- poduzetničke programe,
- programe europske mobilnosti,
- programe cjeloživotnoga učenja i sl., te
- Školske timove koji ih planiraju i dugoročno provode.
Kao takav, on obuhvaća:
- ciljeve koji se određenim programom, aktivnošću ili projektom žele postići,
- ustroj (način realizacije) i vrednovanje procesa učenja, stjecanja vještina, razvoja sposobnosti te pozitivnih navika i osobina,
- sadržaje, metode, pristupe i načine rada koji se u školi primjenjuju.
Sve navedeno podrazumijeva interaktivni odnos učenika, učitelja, roditelja te socijalne sredine koja se na taj način povezuje u postizanju jedinstvenoga cilja. Osnove čine zajednički definirane norme, stavovi i vrijednosti koje želimo ugraditi u mlade ljude.
Temelj kurikuluma je nastavni plan i program, s naglaskom na izvannastavne i izvanučioničke sadržaje, oblike, metode, postupke i sredstva odgoja i obrazovanja, a sve usmjereno kvalitetnijoj organizaciji cjelokupnoga školskog suživota.
CILJEVI ŠKOLSKOG KURIKULA:
- razviti temeljna znanja, vještine, umijeća i sposobnosti te potaknuti njihovu primjenu u svakodnevnim životnim situacijama i međusobnim odnosima,
- poticati razvoj socijalno-humanističkih kompetencija, podižući samopouzdanje i samopoštovanje svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa,
- promicati poželjne osobine i međusobne odnose, temeljene na dogovorenim vrijednostima i normama, toleranciji, empatiji i kvalitetnom suživotu,
- čuvati, njegovati i zaštititi nacionalne i lokalne prirodne, povijesne i kulturne vrijednosti, baštinu i tradiciju, uz razvoj poštovanja i tolerancije za različitosti multikulturalnoga okruženja,
- razviti kritičko mišljenje, stvaralačke sposobnosti, odgovornost, motivaciju za rad te sposobnost samostalnog učenja kao temelja cjeloživotnoga učenja,
- upućivati u ljudska prava, njihovo poštivanje i provođenje, razvijajući potrebne komunikacijske i socijalne vještine na svim razinama i životnoj dobi,
- razvijati samostalno odlučivanje, pronalaženjem rješenja za sebe i za druge, prihvaćanjem odgovornosti za učinjeno i neučinjeno te osposobljavati za život i rad u uvjetima stalnih promjena,
- razviti svijest i brigu o osobnom zdravlju i zdravlju okoline, ne ugrožavajući nikoga svojom nepažnjom, nemarom ili postupanjem,
- poticati suradnju, uključivanjem i uvažavanjem svih dionika na realizaciji Kurikula (Općine, Osnivača, udruga i zainteresiranih građana), uz postizanje socijalne osjetljivosti za one kojima obiteljski uvjetine dopuštaju ravnopravno uključivanje u aktivnosti, projekte ili programe,
- njegovati kulturu ponašanja, međusobnog ophođenja, odijevanja i općeg uljuđenog izgleda i nastupa,
- graditi temelj etičkoga kodeksa kroz osobni primjer.
Ravnateljica:
Sonja Pribolšan Pongračić
Cijeli dokument možete pročitati i preuzeti u pdf formatu na linku - Priloženi dokumenti.