preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ludina

Login
Naš logo

Raspored zvona

SELFIE 2021-2022

Tehnička podrška

TABLETI
 
Tableti u našoj školi

 
Upute za spajanje na mobilnu mrežu (za učenike koji imaju karticu) - Youtube video

 
Prezentacija o tabletima za roditeljski sastanak

Pretražite knjižnicu

 

MJERE OPREZA

Klikni na sliku za više informacija!

 

E-dnevnik

 

Prijavi zlostavljanje na internetu

 

Portal za škole

e-knjiznica.carnet.hr

Online enciklopedija

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Linkovi
Lista linkova je prazna
RASPORED SATI

JELOVNIK

PRIJEVOZ PUTNIKA

Školski kalendar

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Školski kurikul - OŠ Ludina
Autor: Administrator , 17. 9. 2012.

Završen je školski kurikul OŠ Ludina, više možete saznati u nastavku


 

 

Školski kurikul Osnovne škole Ludina koncipiran je tako da u najvećoj mjeri podupire razvoj Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira, stavljajući u prvi plan ishode učenja.

 

Stoga je planiran na dvije razine, kao:

 

Kratkoročni plan koji uključuje:

-          Plan i program dodatnog i dopunskog rada, izvanučioničke nastave, kulturne i društvene djelatnosti škole te izvannanstavnih i izvanškolskih aktivnosti.

Dugoročni plan koji uključuje:

-          Projekte i programe općeg odgojno-obrazovnog karaktera,

-          eko-inicijative,

-          poduzetničke programe,

-          programe europske mobilnosti,

-          programe cjeloživotnoga učenja  i sl., te

-          Školske timove koji ih planiraju i dugoročno provode.

 

Kao takav, on obuhvaća:

-          ciljeve koji se određenim programom, aktivnošću ili projektom žele postići,

-          ustroj (način realizacije) i vrednovanje procesa učenja, stjecanja vještina, razvoja sposobnosti te pozitivnih navika i osobina,

-          sadržaje, metode, pristupe i načine rada koji se u školi primjenjuju.

 

Sve navedeno podrazumijeva interaktivni odnos učenika, učitelja, roditelja te socijalne sredine  koja se na taj način povezuje  u postizanju jedinstvenoga  cilja. Osnove čine zajednički definirane norme, stavovi i  vrijednosti koje želimo ugraditi u mlade ljude.

Temelj kurikuluma je nastavni plan i program, s naglaskom na izvannastavne i izvanučioničke sadržaje, oblike, metode, postupke i sredstva odgoja i obrazovanja, a sve usmjereno kvalitetnijoj organizaciji cjelokupnoga školskog suživota.

 

CILJEVI ŠKOLSKOG KURIKULA:

-          razviti temeljna znanja, vještine, umijeća i sposobnosti te potaknuti njihovu primjenu u svakodnevnim životnim situacijama i međusobnim odnosima,

-          poticati razvoj socijalno-humanističkih kompetencija, podižući samopouzdanje i samopoštovanje svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa,

-          promicati poželjne osobine i međusobne odnose, temeljene na dogovorenim vrijednostima i normama, toleranciji, empatiji i kvalitetnom suživotu,

-          čuvati, njegovati i zaštititi nacionalne i lokalne prirodne, povijesne i kulturne vrijednosti, baštinu i tradiciju, uz razvoj poštovanja  i tolerancije za  različitosti multikulturalnoga okruženja, 

-          razviti kritičko mišljenje, stvaralačke sposobnosti, odgovornost, motivaciju za rad te sposobnost samostalnog učenja kao temelja cjeloživotnoga učenja,

-          upućivati u ljudska prava, njihovo poštivanje i provođenje, razvijajući potrebne komunikacijske i socijalne vještine  na  svim  razinama i  životnoj dobi,

-          razvijati samostalno odlučivanje, pronalaženjem rješenja za sebe i za druge, prihvaćanjem odgovornosti za učinjeno i neučinjeno te osposobljavati za život i rad u uvjetima stalnih promjena,

-          razviti svijest i brigu o osobnom zdravlju i zdravlju okoline, ne ugrožavajući nikoga svojom nepažnjom, nemarom ili postupanjem,

-          poticati suradnju, uključivanjem i uvažavanjem svih dionika na realizaciji Kurikula  (Općine, Osnivača,  udruga  i zainteresiranih građana), uz postizanje socijalne osjetljivosti za one kojima obiteljski uvjetine dopuštaju  ravnopravno uključivanje u aktivnosti, projekte ili programe,

-          njegovati kulturu ponašanja, međusobnog ophođenja, odijevanja i općeg uljuđenog izgleda i nastupa,

-          graditi temelj etičkoga kodeksa kroz osobni primjer.

Ravnateljica:

Sonja Pribolšan Pongračić

 

Cijeli dokument možete pročitati i preuzeti u pdf formatu na linku - Priloženi dokumenti.



Priloženi dokumenti:
KURIKULUM_2012-2013.pdf (668.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju